FARBROR-SAJDA-n som SER FRAM I TIDEN





FARBROR-SAJDA-n som SER FRAM I TIDEN

FARBROR-SAJDA-n som SER FRAM I TIDEN
Rakt mitt i nästa av Peters skräckfilmer för oss inom familjen. Mitt i nästa i rad hans deckare. Jag undrar bara, hur farbror Thomas pratar om "utslängning hemmifrån", när han själv har ett par månader tidigare i november varnat om att "Romen skall nerdrogas av svensk psykiatri, på gruppboende, inte hos dig-mamman"?!? Förefaller det inte då om en inisomh-lvetet incenerad utslängning i så fall???

S. O S Vår
#kriminelle pappa Peter Kallmyr #slänger ut hemifrån vår stackars son Romen nu IGEN på falska mentala diagnoser. Peter brukade göra så mot mig även vid min ankomst från Bulgarien efter bröllopet efter en dag i Sverige med honom redan år 1987.

Peter gör så för att leva på stackars Romens
#sjukpension sitt glada liv, då Peter brukar idiotisera oss inom familjen, även mig och min släkt i Bulgarien för att få deras hus, mark och skog hela 2011 tillbringade jag och min hjärnslagdrabbade då mor på Distriktsdomstolen i Bulgarien, på Peters fyra mål mot mig där,

eftersom Peter är besatt av fix-idén att leva lixlivet som någons "
#godeman"! Och socialtjänsten och kommun Uddevalla åter har ställt glada upp på denne sortens hans störning och grova #kriminalitet.

Romens farbror Thomas här berättar även korrekt om Romens kollektiva matt-ättande, dock uppger fel adress i Uddevalla för mig.

ROMEN har i maj 2017 till borgmästaren Nelson Velasques och socialchef Danielle Saique på Filippinerna 2017 berättat på deras ljudupptagning om liknande uteslängning av Peter hemifrån förr och därför ville han inte hem dtillbaks till Peter då som kanske även nu.

..............

Välgörenhetskampanj:


För Dig som vill hjälpa Romens chans att överleva och min finansiella börda med hjälp av av en svensk jurist ta ut honom den 05 april 2019 från vanvården och svälten på Athenagården i Uddevalla under socialtjänstens vanvård: du kan sätta godtycklig summa direkt på Romens egna PayPal konto:

PayPal.me/RomensJuridicalCosts

.,..,..,....,....,.,,.......,.......,...
Banktransfer: /Att bankaccount: BG46UBBS80021032276340 To/До SWIFT/BIC: UBBSBGSF

Receiving the ammount for a lawyer for Romen, names in the bank UBB: Mariyka Krasteva Tomova/ Марийка Кръстева Томова

Purpose: (You have 32 signs free text, for example: "Juridical costs for Romen.")

Attention! Every transfer will be published in the group, belonging to Romen at Facebook: "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"! Thank You in advance!
...,...,..,...,...,....,.,..,.....,....,.,..,..,...
En annan Bulgarisk sait som skrivit igen om oss:/
https://www.eurochicago.com/2019/04/r.
.. ......
If You have a Payeer-account:
Send to: P1015494706
.......

Köp Din pryl och skänk bort:
на:
https://obsluzvane.bazar.bg/
.....
Du kan också hjälpa Romens juridiska livsräddande insatser och kostander genom att beställa och köpa ett fint foto, som deltager i denna välgörenhetskampanj här:

https://mariyka.picfair.com/
....
SWISHA

Swisha din gåva till mobilnummer +359878554508
Du mårker Ditt meddelande "Romen" Du har 45 tecken till frivillig text (om Du själv vill) att lägga till t ex dina namn, stad, meddelande etc).

OBS! För att swisha pengar måste du ha Swish-appen på din mobil eller surfplatta. (Gå till Get Swish för att hämta appen och läsa mer. Observera att vi tyvärr inte kan svara på eller ta emot önskemål i Swish-meddelandefältet.)
... ....



Comments

Popular posts from this blog

De svenska myndigheternas mänskliga dockskåp

Аутизмът, телевизора и медицинското невежество на всесилните шведски социални служби

Geniusassymetrin, socialtjänsten och "vården" i Sverige