Ta Dig därifrån med en TAXI, Romen, annars DÖR Du!!!



ETT PERFEKT #SVÄLTBARNMORD SOM SOPAS SNYGGT AV mafiabossen PETER KALLMYR UNDER MATTAN med åskadande tillåtelse utav JO, IVO och den svenska polisen

Ett av hundratals obesvarade mina telefonsvarare-meddelanden, lämnat av MIG till min skelett-liknande son Romen Petrov Tomov-Kallmyr, bulgarisk medborgare, (olagligen införd i Sverige av sin pappa den 14 dec 2011 via hotelser mot mig med
#gift för barna om jag skriver inte på för utresepass) som är i december 2019/utelämnat av sin pappa Peter Kallmyr, för att DÖ på detta fel ställe bland förståndshandikappade på gruppboende Norrtull, Lilla Norrg 4 i Uddevalla under tiden som socialchef på boendet Matilda Haugen #gömmer sig för mina brev Emailade till henne i månader, och mina påringningar.

V g dela, så att föhoppningsvis mitt S. O. S.-filmmeddelande når Romen, hans systrar och medier och bloggare, vilka jag ber att sprida mitt SIS-rädda Ditt eget luv-rop i ta mig f*en, alldeles SISTA sekunden!!
Ni som vill hjälpa Romen, polisanmäl socialtjänstens chef Matilda Haugen ich den kriminelle papoan Peter Kallmyr
Ring,
Socialchef Norrtull Matilda Haugen 0523-69 77 96. Sedan 7 månader mina skrivelser i E-mail till henne, hon har bara sitt telefonsvarare på.
Anhörigcentralens Malin Elbing: 0522-696828.
Anhörigcentralens Marie Svensson:
0522-697588
Spela in allt, annars de ljuger allt de säger inom kommun Uddevalla och Du får inte bevis på att Du ringt ens!
Du kan lämna meddelande där och säga att du följer fallet sedan 2012 på Facebook och detta svältmord är för jävligt!
Ring POLISEN, Interpool, Europol och anmäl det är livförsäkrings och godmannesjukpensionsbedrägeri och det handlar om pengar.
Ring SVT, Sveriges Radio och tidningar och klaga!
Ring utländska medier!
Kopiera texter härifrån och sprid i Dina bloggs!
Jag är heelt slut och hinner inte allt detta ENSAm.
Spela in alla myndighets svar och maila mig till Tomova-Kallmyr@mail.ru
...
Ur LÄSARNAS KOMMENTARFÄLT:

- " Det är exakt SÅ de gör - FÖRINTAR. Som vanligt , dom svara aldrig - ingår i deras strategi" (efter Sandra Hjartarsons försök att ringa personaken på Norrtull med idag på förmiddagen)

-" Det är inget annat än TORTYRBROTT"
Sandra Hjartarson, författare, FB
... ... ...
Ny kommentardialog
Sandra Hjartarsson: "Malin är på " tJÄNSTERESA " som det brukar heta - sedan lades det bara på"

Mitt svar till Sandra:
"De lägger på som denna " Alexandra " gjorde i min film" som efterträder chefen Matilda Haugen
https://youtu.be/KcdifGa0tU4 att de inte har ens ett efternamn"

Sandra Hjartarson:
"Hon svarade åtminstone : Fröken " Dygd " - men hade " tyvärr inget med detta att göra " gled hon iväg med - varav jag frågade efter hennes sk titel i kommunen . Hon svarade , ja vafan , minns inte va hon kallade sig men jag sa - EXAKT - då har ju du i allra högsta grad med detta att göra . Sedan sa jag att hade hon jobbat på fabrik så hade hon rykt efter en HALVTIMME . Men nu gäller det ju bara torterade barn - och DU HAR ALLT ANVAR I VÄRLDEN . Så frågade hon om jag var anhörig - NEJ - jag är MEDBORGARE SOM GÖR MIN PLIKT - SOM DU FÅR LÖN FÖR . Sedan fråga hon igen efter mitt namn - jag sa - SANDRA HJARTARSON - Och glöm inte att alla tortyrbrott kommer i dager , vad du gör . Glöm intE heller att meddela mördarpacket om att vi är !000 - tals som följt detta sedan 2012 . jag har alla namn osv här nu så jag återkommer till bödlarna - och kommer göra en polisanmälan
"/Slutciterat
Gör som Sandra och hjälp döingen Romen, hjälp mig, vi behöver all hjälp nu!


Välgörenhetskampanj:
du kan sätta godtycklig summa direkt på Romens egna PayPal konto:
PayPal.me/RomensJuridicalCosts
Banktransfer: /Att bankaccount: BG46UBBS80021032276340 To/До SWIFT/BIC: UBBSBGSF

Receiving the ammount for a lawyer for Romen, names in the bank UBB: Mariyka Krasteva Tomova/ Марийка Кръстева Томова

Purpose: (You have 32 signs free text, for example: "Juridical costs for Romen.")

Attention! Every transfer will be published in the group, belonging to Romen at Facebook: "Sweden, free Mimmi, Rozita and Romen Kallmyr"! Thank You in advance!
...,...,..,...,...,....,.,..,.....,....,.,..,..,...
En annan Bulgarisk sait som skrivit igen om oss:/
https://www.eurochicago.com/2019/04/r.
.. ......
If You have a Payeer-account:
Send to: P1015494706
.......

Köp Din pryl och skänk bort:
на:
https://obsluzvane.bazar.bg/
.....
Du kan också hjälpa Romens juridiska livsräddande insatser och kostander genom att beställa och köpa ett fint foto, som deltager i denna välgörenhetskampanj här:

https://mariyka.picfair.com/
....
SWISHA

Swisha din gåva till mobilnummer +359878554508
Du mårker Ditt meddelande "Romen" Du har 45 tecken till frivillig text (om Du själv vill) att lägga till t ex dina namn, stad, meddelande etc).

OBS! För att swisha pengar måste du ha Swish-appen på din mobil eller surfplatta. (Gå till Get Swish för att hämta appen och läsa mer. Observera att vi tyvärr inte kan svara på eller ta emot önskemål i Swish-meddelandefältet.)
... ....

Comments

Popular posts from this blog

De svenska myndigheternas mänskliga dockskåp

Аутизмът, телевизора и медицинското невежество на всесилните шведски социални служби

Geniusassymetrin, socialtjänsten och "vården" i Sverige